luni, 16 februarie 2015

O ALTĂ DIMINEAȚĂ !


Azi nu mai e soare afară, când am deschis ochii și am privit pe fereastră era un cer plin de nori.
M-am trezit greu, corpul este încă în starea de nemișcare, anchilozat, blocat, fără vlagă. Știu, e vorba de sursă, de mult timp nu m-am mai deconectat de la EA. Încerc să mă mișc, îmi privesc mâinile și încerc să le ridic. Nu mă ascultă deloc, stau nemișcate și reci. Hmmm , ceva nu e în regulă, eu rece? Niciodată.
Privesc lângă mine și nu văd pe nimeni, ciudat, aseară TU erai lângă mine și acum...
Rămân țintuit în pat, renunț pentru moment să mă ridic. Mai stau puțin că doar e zi liberă. Închid ochii, simt o durere undeva sub coaste. Nu înțeleg nimic, parcă sunt rupt de corpul meu și de tot ce e în afara mea. Sunt și atât.
Te caut din nou, privesc în jur, încerc să te simt, unde ești?
Mă relaxez și mă pregătesc să intru mai întâi in alfa. Se întâmplă relativ ușor e doar obișnuință pentru mine pentru că o fac des. Vreau să plec din nou printre stele, să mă regăsesc, să mă conectez cu sursa și să imi revin. Ajung în theta și sunt gata. Acum pot merge unde vreau eu și să fac ce vreau, să mă joc așa cum îmi place mie uneori cu cele „interzise “ celor de rând. Mă simt din nou liber și ușor, ceea ce îmi dă siguranță. Nu mai trebuie să support acea greutate fizică care unerori mă epuizează de-a dreptul.
Zbor, zbor și alunec lin printre tot felul de forme și nonforme. Mă amuz și zbor, mă transform într-o panglică multicoloră și alunec mai ușor către liniște și lumină. Văd o lumină aparte și mă simt tras de ea. Zbor către acolo. Nu știu ce e dar mă simt bine, mă simt atras ca de un magnet. Mă apropii și deodată…
TU! Mă opresc și devin mai atent deși nu îmi stă în fire, eu tratez totul cu ușurință și sunt foarte sigur pe mine dar acum… se întâmplă ceva. Hmmm …

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu