duminică, 11 octombrie 2015

EU SÎNT TU ... TU EȘTI EU... ȘI DE FAPT SÎNTEM NOI..

         Te-am văzut, ești aici. Te simt. Acum am trecut dincolo și pot vedea și simți. Acum văd și simt sfera întregului ce suntem NOI.

         Privesc în oglindă și văd tot trecutul meu, acel trecut ce m-a ținut legat în zone unde nu mă puteam vedea, unde nu știam cine sunt și cum arăt, de ce daruri am pe care să le dau mai departe, pe care să le folosesc așa cum Marele Meu Domn mi le-a dăruit spre folosință.

        În sfârșit mă pot privi în oglindă și acum mă pot ierta pentru tot ce am făptuit cu gândul, cu vorba și mai ales cu fapta.

       E momentul întregirii mele și a ridicării din genunchi, spre a mă ridica în lumină pentru totdeauna. E momentul în care pot spune EU SÎNT CEL CE SÎNT, așa cum am fost creat din scânteie divină atunci când m-am desprins de flacăra mea geamănă care acum a revenit acasă.

       Sîntem NOI cu adevărat, în lumină, în iubire și în pace.

      MULȚUMESC, IARTĂ-MĂ, TE IUBESC!

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu