luni, 16 februarie 2015

De la Dimensiunea a 5-a la dimensiunea a 3-a, sau cum să cazi din lumină în deznădejde!




Am fost întrebat de curând cum se face că Eu, care pretind că am ajuns în Dimensiunea a 5-a mai pot să manifest emoții și comportamente de dimensiunea a 3-a, când deja mă consider un evoluat spiritual.
O întrebare foarte bună și pertinentă în situația în care oamenii din jurul meu și mai ales cei mai apropiați si dragi mie au foarte mari așteptări de la mine.
Acum am și de luptat cu așteptările lor și cu năzuințele mele de ascensiune și Iluminare spirituală.
Cum oare? De fapt unde mă aflu eu acum? În ce dimensiune sau zonă de manifestare a ființei mele sunt acum? Sunt de multe ori un rebel care hoinărește printre lumi și dimensiuni, printre ființe, entități fără trup și energii amestecate, sunt pretutindeni și nicăieri, SUNT și atât.
În mine se manifestă în același timp toate cele cinci elemente primordiale: apa, aerul, focul, pământul, eterul, drept pentru care, sunt imprevizibil și greu de surprins.
De ce am coborât? Simplu, pentru că ființa iubită, sufletul meu pereche cu care am de împlinit o misiune se află aici lângă mine, printre noi, aproape și eu am misiunea să îndrum spre desăvârșire acest suflet minunat care încă se zbate între frică și iubire, între conștientizare și EGO, între EU și TU, între a fi și a exista.
Plâng, mă doare cumplit această coborâre deși mi-am asumat suferința și am acceptat, deși conștient și cu iubire am ales această cale. Dar ce e mai frumos și divin decât să suferi și să contribui la evoluția sufletului tău pereche?
Poate nu sunt înțeles, poate nu sunt acceptat, vreau însă să continui asta chiar dacă va fi nevoie de sacrificiul suprem al meu în această viată.
Cer iertare, recunoștință, mulțumire.

Un comentariu:

  1. Ce frumoasa ar fi viata daca am avea cu totii cate un suflet care sa ne stea alaturi, care sa ne ia de mana si sa ne arate ca avem aripi si ca putem re-invata zborul.

    RăspundețiȘtergere